fbpx MERCURY Verado F 600 L CF AMS DTS - Подвесной лодочный мотор GRAND MARINE KIEV
Цена: 4 080 860,00 грн


Підвісний човновий мотор MERCURY Verado F 600 L CF AMS DTS 7.6L V12



Продовжуючи традиції сімейства двигунів Verado, Mercury переосмислила продуктивність підвісних човнів, щоб забезпечити найвищий рівень розкішного катання на човнах. Завдяки непохитній потужності силової головки V12, 600-сильний підвісний двигун Verado забезпечує надзвичайний запас ходу та продуктивність, щоб перенести ваші пригоди на човні в нові місця призначення. Революційні досягнення в керованості та контролі стали можливими завдяки першій в сегменті підвісних човнів керованій коробці передач і першій в галузі двошвидкісній трансмісії. Тихий, плавний і вишуканий, цей двигун піднімає стандарти преміум-дизайну та інженерії.

Купити чотирьохтактний підвісний мотор для човна MERCURY Verado F 600 L CF AMS DTS, Ви можете в нашому магазині. Наші фахівці проконсультують і підберуть сумісну комплектацію мотора з Вашим човном або катером. У нас великий асортимент оригінальних аксесуарів і запасних частин в наявності або під замовлення.
У нашому сертифікованому сервісному центрі механіки встановлять човновий мотор Меркури Verado F 600 L CF AM DTS, всі органи управління і будь-яке інше додаткове обладнання (рибопошукове обладнання, ехолот/картплоттер, розважальну систему (аудіо), якірну лебідку, додаткове освітлення та багато іншого), після чого проведуть випробування у сервісі або на воді…

Гарантія — 5 років

ПРОДУКТИВНІСТЬ
Максимальна потужність: 441.0 кВт / 600 к.с.
Максимальний робочий діапазон: 5600~6400 об/хв
Холостий хід: 700 об/хв *
Холостий хід при зарядці АКБ: 700-825 об/хв **
Обмеження обертів Troll Control: 700-1100 об/хв
Споживання палива: н/д
ДВИГУН
Тип двигуна: Бензиновий, чотиритактний, V12, 48 клапанів, DOHC
Робочий об’єм: 7556.0 см³
Діаметр циліндра і хід поршня: 96.0 × 87.0 мм
Система впуску: Впускний колектор з підвищеною продуктивністю
Паливна система: Електронне впорскування палива [EFI] з комп’ютерним керуванням та вдосконаленою оптимізацією робочого діапазону
Система змазки: Вбудований мокрий піддон
Рекомендація щодо оливи: Mercury або Quicksilver NMMA FC-W Сертифікована SAE 10W-30 повна синтетична олива
Ємність масла в двигуні: 13.3 л
Система запалювання: SmartCraft PCM 196 Цифрова індуктивна
Свіча запалювання: NGK ILKAR7K11S або NGK ILKAR7G9
Система керування двигуном: Електронна система впорскування палива з послідовним поршневим впорскуванням
Система керування роботою двигуна: Система керування дросельною заслінкою та перемиканням передач наступного покоління Digital Throttle & Shift (DTS)
Система захисту двигуна: SmartCraft Engine Guardian
Пуск двигуна: Електричний стартер із системою захисту SmartStart
Генератор: 150А (1890 Вт) з можливістю заряду на холостому ходу
Система охолодження: Водяне охолодження з термостатом
Система вихлопу: Через втулку гвинта
ПІДВІСКА / РЕДУКТОР
Конструкція середньої частини: Advanced MidSection (AMS)
Рульове управління: Дистанційне. Інтегроване електрогідравлічне кермо з гідропідсилювачем, керований редуктор
Кут повороту керма: 45° від центру, вліво і право
Монтажні центри: 27.0″ (685.8 мм)
Система регулювання диферента/нахилу: Силова єлектрогідравлічна
Передачі: F2-F1-N-R (передня-нейтраль-задня)
Тип перемикання передач: Автоматичне 2-швидкісне подвійне мокре зчеплення
Об’єм трансмісійної рідини: 5,7 л без заміни фільтра / 6,6 л з фільтром
Редуктор: 6.4″
Передаточне число: 2.50:1
Об’єм трансмісійної олії: 3,8 л
Обертання гвинта: Подвійний гвинт зустрічного обертання
Довжина дейдвуда: L: 508 мм
Висота транцю човна: 508 мм
Суха вага: 572.0 кг ***

* Двигун при нормальній робочій температурі
** Компенсація заряду на холостому ходу може автоматично збільшувати частоту обертання двигуна до 825 об/хв, щоб компенсувати низький рівень заряду акумулятора. Підвищені оберти на холостому ходу будуть заряджати акумулятор з більшою швидкістю. Якщо увімкнути функцію контролю обертів (додатковий аксесуар), вона буде працювати всупереч функції компенсації заряду акумулятора на холостому ходу. *** Суха вага вказується для базового двигуна без рідин, кабелів батарей, тросиків дроселя/перемикання, елементів рульового управління, що прикручуються, деталей для установки або комплектів гребного гвинта/ступиці. Вказано вагу найлегшої моделі.

Технічні характеристики та комплектація можуть бути змінені без попередження




Потужність і продуктивність мотора V12
Перший у сегменті блок циліндрів V12 забезпечує чудову потужність і продуктивність за компактних розмірів. Конструкція з поворотним редуктором і простим обтічним оснащенням дає змогу встановлювати двигуни на відстані 27 дюймів між їхніми осями, тому на транці можна розмістити стільки потужності, скільки потрібно.

Автоматична двоступенева трансмісія
Двоступенева трансмісія оптимізує передачу потужності 600 к.с. на редуктор. Вона видає максимальний крутний момент і прискорення на першій передачі, а потім безшумно перемикається на другу для економії пального на круїзній швидкості та захопливій максимальній швидкості. Відсутній шум перемикання передач. Немає обмежень. Тільки чиста, приголомшлива потужність.

Незалежний поворотний редуктор
Електрогідравлічні органи керування забезпечують миттєву реакцію поворотного редуктора на команди рульового. Оскільки в двигуні немає рухомих надводних деталей, ніщо вас не відволікає. Це забезпечує високу маневреність у доках і плавне та легке керування на відкритій воді.

Гребні гвинти з протиобертанням
Здвоєні високотехнологічні гвинти нової серії дають змогу повною мірою реалізувати потенціал 600 к.с. Завдяки конструкції з протиобертанням нові гребні гвинти виводять човен на глісування швидко й ефективно, забезпечуючи виняткову керованість і економію палива на середніх швидкостях.

Виняткова плавність і низький рівень шуму
Міцніша і досконаліша система кріплення блоку двигуна Advanced MidSection (AMS) ізолює шум і вібрацію, а його тонке налаштування гасить звуки ГРМ і практично усуває шум уприскування. 600 «коней» ще ніколи не працювали так тихо.

Неперевершена паливна економічність
Підвісний двигун Verado V12 відкалібрований для забезпечення максимальної продуктивності на бензині з октановим числом 92. Для економії палива використовуються здвоєні гребні гвинти, гідродинамічна конструкція і Система оптимізації витрати палива (ARO). Під час випробувань двигун продемонстрував на 20% меншу витрату палива в крейсерському режимі порівняно з високопотужним двигуном конкурента.

Досконалість потужності
Робочий об’єм 7,6 літра і високотехнологічна конструкція з чотирма розподільними валами розвивають високий крутний момент, спрощуючи керування важкими човнами в режимі глісування. Оскільки двигуну легше працювати, термін його служби збільшується, що забезпечує безкомпромісну надійність.

Тихий і плавний
Підвісний двигун V12 Verado задає нові стандарти плавності та низького рівня шуму. Це найтихіший двигун у своєму класі: за потужності 600 к.с. шум і вібрація у нового мотора не більші, ніж у Verado V8 потужністю 300 к.с.

Легендарна потужність Руховий блок V12 робочим об’ємом 7,6 л забезпечує продуктивність, яку можна відчути: винятковий крутний момент, прискорений форсований старт і приголомшливий розгін.

Плавніше і тихіше
Кожен параметр двигуна налаштований так, щоб звести до мінімуму шум і відволікаючі фактори. Удосконалена конструкція обтічника ізолює вібрацію і запобігає її передачі на судно. Це найтихіший підвісний мотор високої потужності на ринку.

Збільшений запас ходу
Залишайтеся на воді довше завдяки системі оптимізації витрати палива (ARO), яка точно регулює подачу палива для максимальної паливної економічності на крейсерському ходу.

Стійкість до корозії
Підвісні двигуни Verado не тільки сконструйовані з урахуванням жорстких умов експлуатації в морській воді, а й захищені трирічною гарантією від корозії.





Оформление заказа




Оформление заказа